Meny
Våra tjänster
Låna pengar
Kort och betala
Spara och placera
Pension
Försäkringar
Familjejuridik
App, internetbank och BankID
Händelser i livet

Rekommenderade webbläsare

Om du har problem med att komma in i internetbanken kan det bero på din webbläsare. För att kunna utföra dina bankärenden behöver du har en uppdaterad webbläsare på din dator, mobil eller surfplatta.

Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av någon av följande webbläsare:

  • Google Chrome
  • Microsoft Edge 
  • Mozilla Firefox
  • Apple Safari

Så här gör du

  1. Kolla vilken webbläsare du har - och vilken version

    Sidan kommer tala om vilken webbläsare du har genom att det står "You're using X" där X är din webbläsare.
    Testa din webbläsare (whatsmybrowser.org)

  2. Ladda ner eller uppdatera webbläsare hos leverantören

    Om du har en annan webbläsare än någon av de vi rekommenderar kan du ladda ner dem här. Om du har en gammal version kan du uppdatera till den senaste här. 

Kontakta leverantören för support

Varför behöver jag ha en nyare version av min webbläsare?

Nya versioner av webbläsare är generellt säkrast. Då minskar du risken att drabbas av intrång eller andra typer av säkerhetshot.

Tänk också på att hålla operativsystemet uppdaterat.

Vi avråder från att använda äldre versioner av webbläsare och operativsystem, eftersom de inte alltid stödjer funktionalitet och säkerhet på våra webbplatser och i internetbanken. Ibland upphör vi med att stödja äldre, icke uppdaterade versioner.

Vi testar nya versioner av webbläsare noga för att säkerställa att de fungerar bra med våra webbplatser och med internetbanken, dock inte alltid omgående efter att ny version kommit ut.